1. GJENNOMFØRING AV HANDEL

Gjennomføring av handel her på www.Phonecircle.no gjøres veldig enkelt. Du trykker "legg i handlevogn" på det produktet du ønsker å kjøpe. Da vil varen lagres i din handlevogn, slik at du enkelt kan fortsette å handle eller gå direkte til kasse for betaling. Der velger du enkelt frakt og betalingmetode og deretter legger du inn din kontakt- og leveringsadresse.

Når du har gjennomført en handel hos oss, godkjenner du og samtykker våre vilkår. Ved handel av en vare godkjenner du og samtykker produktets informasjon og merknader.

2. Partene

Selger er [M.Ånestad Invest AS/Phonecircle], [Meisevegen 7, 4360 Varhaug], [kundeserivce@phonecircle.no], [97047038], [org. nr:.923 624 740], og betegnes i det følgende som  selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som  kjøper/kjøperen.

 

3. PERSONVERN, SIKKERHET OG PERSONOPPLYSNINGER 

I forbindelse med bestillingen, godtar du at Phonecircle lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Phonecircle vil ikke avsløre din personlige informasjon til tredjepart. Under Privacy Act, har du behov, en gang i året, retten til å være en del av den informasjonen vi har lagret om deg. Vi forbeholder oss retten til å bruke e-post for å sende markedsføring og nyhetsbrev

 

4. KANSELLERING

Det vil ikke forekomme noen gebyrer dersom du ønsker å kansellere bestillingen din.

 

5. BETALING

Betalingsmetodene vi har: Visa, Paypal og Vipps. Dersom du som kunde betaler med kort vil kjøpesummen bli belastet samme døgn.

 

6. LEVERING

Leveringstiden er på 1-5 virkedager, avhengig av hvor den skal sendes i Norge. Vi benytter oss av både Helthjem og Posten.no for transport.

Phonecircle er ansvarlig for at varen inntil den er levert til kunden. Kunden står ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse - og står ansvarlig for å betale frakt (begge veier) dersom varen kommer i retur til oss grunnet feil eller ufullstendig adresse. 

 

7. ANGRERETT

Angreretten gjelder for nettbutikken, www.Phonecircle.no. Etter norsk lov (Angrerettloven) har kunder rett til å angre på et kjøp. Dersom du som kunde angrer på ditt kjøp hos oss må det meldes fra om dette innen 14 dager etter at varen er mottatt. For at angreretten skal kunne være gjeldende må varen returneres i den stand kunden mottok og innen rimelig tid. Kunden står ansvarlig for risikoen ved returtransport og må dekke eventuelle kostnader i forbindelse med returforsendelse.

 

8. SKADEDE VARER OG REKLAMASJONSRETT 

Som du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller defekter. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

 

9. RETUR

Ved retur av en vare, står kunden ansvarlig for risikoen ved returtransport og må dekke eventuelle kostnader i forbindelse med returforsendelse.

 

10. REFUNDERING

Ved refusjon av beløp etter kansellering av en bestilling eller ved å benytte angreretten vil refundering av beløp først foretas når:

  • beløpet er registrert på vår konto eller
  • produktet er mottatt i retur og i den stand vi sendte vare

 

11. KLAGER

Du har ingen plikt til å gi Phonecircle dine personopplysninger, men for å motta varer og tjenester fra Phonecircle som beskrevet under punkt 3, er behandling av dine personopplysninger en nødvendig. 

Dersom du mener at vår behandling av dine personopplysninger ikke stemmer med det vi har beskrevet eller at vi på andre måter bryter personvernloven, så kan du klage til Datatilsynet.

Du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynets nettsider: www.datatilsynet.no.

 

12. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 6 og 8. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

 

ENDRING AV VILKÅR

Vi har forbeholdt retten til å endre vilkårene på denne nettsiden.